Termékek Menü
0

Gyakori kérdések

1. Szállítási és fizetési információk
 

 

2. A webshop használata
 

 

3. Garanciák
 

 


 

Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre a megrendelt termék átvételére, és mennyibe kerülnek ezek?


A rendelt csomag kézbesítése házhoz szállítással vagy csomagpontra szállítással történik, Magyarország, Ausztria, Szlovákia és Románia területén.
 

A szállítás díja:

Házhozszállítás és PostaPont:
6.000 Ft alatt → 1390 Ft 
6.000 Ft felett → 690 Ft 
12.000 Ft felett → 0 Ft

FOXPOST terminál:
6.000 Ft alatt → 590 Ft 
6.000 Ft felett → 0 Ft

Ausztriába, Szlovákiába, Romániába: 2990 Ft
 

A szállítás ideje:

Magyarországra: 3 munkanap
Ausztriába, Szlovákiába, Romániába: 4 munkanap
 

Házhoz szállítás esetén a csomag az Ön által megadott címre lesz kiszállítva. Kérem ebben az esetben olyan címet adjon meg ahol munkanapon 8 és 17 óra között elérhető. Ha a futár az Ön által megadott címen nem tudja átadni a csomagot akkor hagy egy értesítőt és másnap újra próbálja a kézbesítést.

Ha Ön nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni, vagy szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni, ajánlott csomagpontra kérnie a szállítást.

Csomagpontra szállítás esetén a csomag az Ön által megadott csomagpontra lesz kiszállítva, a csomag érkezéséről e-mailben vagy sms-ben kap értesítést. A csomagpontra történő szállítás ugyanolyan gyors és kényelmes mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett sok esetben lehetőség van bankkártyával történő fizetésre is, illetve a csomagok szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. Ráadásul nincs a futárhoz kötve, nem kell egész nap a csomag érkezésére várnia, akkor veszi fel a csomagot amikor Önnek megfelelő.

A webshopon az alábbi csomagpontokra kérheti a rendelését:

⇑⇑⇑

 


 

Csak Magyarország területére lehet rendelni a csomagot?


Magyarországon kívül Ausztriába, Szlovákiába és Romániába is történik szállítás. Ebbe a három országba a szállítás díja kosárértéktől függetlenül bruttó 2990 forint, fizetni pedig csak bankkártyával vagy PayPal-al lehet.

⇑⇑⇑

 


 

Van maximális súlyhatára egy rendelésnek?


Igen, egy rendelés súlya nem haladhatja meg a 20 kilogrammot, ezt meghaladó súly esetén a rendelés telefonos egyeztetés alapján több rendelésre lesz bontva.

⇑⇑⇑

 


 

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?


A webshopon négy féle fizetési mód áll rendelkezésre: bankkártya, banki átutalás, utánvétel és PayPal.
 

Bankkártya

Fizetés bankkártyával az OTP Simple rendszerén keresztül. A bankkártyás tranzakció lépései:

  1. A "Megrendelés" gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a kártyaadatai megadásával elindítja a tranzakciót.
  2. A kártyaadatok megadását követően ellenőrizze le az adatok helyességét.
  3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint automatikusan visszakerül a webshop felületére.

Az OTP Simple online fizetési szolgáltatása keretében a következő kártyákkal fizethet: Mastercard, Maestro, VISA, VISA Electron, American Express
 

Banki átutalás

Fizetés banki átutalással. Az utaláshoz szükséges minden adatot meg fog kapni a rendelés leadását követően, az Ön által megadott e-mail címre.
 

Utánvétel

Fizetés a csomag átvételekor. Az utánvételes fizetést, a többi fizetési módozattól eltérően, minden esetben +290 forintos utvánvétkezelési költség is terheli.
 

PayPal

Fizetés a PayPal rendszerén keresztül. A PayPal rendszerén keresztül történő fizetést, a többi fizetési módozattól eltérően, minden esetben +90 forintos költség is terheli.

⇑⇑⇑

 


 

Kötelező regisztrálni a vásárláshoz?


Bár a webshopon van lehetőség a regisztrációra, ez nem feltétel a webshop igénybevételéhez, a vásárlás folyamata bármikor elkezdhető egy vagy több termék kosárba tételével. Regisztráció után fiókjában módosíthatja a fiókadatait, lecserélheti a jelszavát, továbbá beállíthatja az alapértelmezett címet, így a későbbiekben elég lesz csupán belépnie a fiókjába és rendeléskor a pénztár oldalon egyetlen kattintással megadhatja a számlázási és szállítási címeket. Emellett megtekintheti kívánságlistáját és korábbi rendeléseit.

⇑⇑⇑

 


 

Hogyan lehet töröni a regisztrációt?


Regisztrációja törlését email-ben vagy a Kapcsolat oldalon keresztül elküldött üzenetben kérheti.

⇑⇑⇑

 


 

A feltüntetett árak nettó vagy bruttó árak?

A feltüntetett árak bruttó árak, tehát tartalmazzák a 27% ÁFA-t (bizonyos termékeknél 5% ÁFA-t).

⇑⇑⇑

 


 

Hogyan lehet beváltani a kuponokat?


Kuponokat a kosár és a pénztár oldalon van lehetőség beváltani, a megfelelő mezőbe beírva a kuponkódot és rákattintva a "Beváltás" gombra. Egyszerre csak egy kupont lehet beváltani, további kuponok beváltásakor az új kupon mindig felülírja az előzőt!

⇑⇑⇑

 


 

Mit jelent és hogyan érvényesíthető az árgarancia?


Ha egy másik webshopon ugyanazt a terméket alacsonyabb áron tudná megvenni, csak jeleznie kell a rendelést követő 14 napon belül email-ben vagy a Kapcsolat oldalon keresztül elküldött üzenetben, és a különbözetet visszakapja.

Az árgaranciának természetesen vannak feltételei:

  • Kizárólag online üzletekre vonatkozik, továbbá csak olyan online üzletekre ahol a rendelés a webshop rendszerén keresztül lehetséges.
  • Csak háztartási mennyiségre, továbbá feltétel nélküli árra érvényesíthető, tehát nem érvényes kedvezményes árra, törzsvásárlói árra, valamilyen feltétel esetén érvényesülő árra, valamilyen okból leszállított árra, csomagajánlatból fakadó kedvezményes árra.
  • Az árgarancia érvényesítéséhez igazolni kell a hivatkozott termék árát.

⇑⇑⇑

 


 

Mit jelent és hogyan érvényesíthető a pénzvisszafizetési garancia?


ha a termék átvételét követő 14 napon belül telefonon, email-ben vagy a Kapcsolat oldalon keresztül elküldött üzenetben jelzi hogy élni szeretne az elállás jogával akkor visszafizetem a rendelt termékek árát és a szállítás költségét.

A pénzvisszafizetési garanciának (tehát az elállás jogának) természetesen vannak feltételei:

  • A terméket csak olyan mértékig próbálhatja ki ahogyan ezt egy üzletben is megtehetné, például:
    - egy festékes tubusról letekerheti a kupakot hogy megállapítsa megfelelő e a festék színe, de a tubusból már nem nyomhatja ki a festéket, egyébként az adott termékre már nem érvényesíthető az elállás joga
    - lefóliázott ceruzakészlet fém fedelét leveheti hogy megnézze hiánytalan e a tartalma a készletnek, de a fóliát már nem bonthatja fel, egyébként az adott termékre már nem érvényesíthető az elállás joga
  • Tekercses vászonból rendelés alapján levágott vászonra nem érvényesíthető az elállás joga.
  • Könyvekre és egyéb szellemi termékekre nem érvényesíthető az elállás joga amennyiben csomagolásuk már kibontásra került.
  • Miután jelezte hogy élni szeretne az elállás jogával, 14 napon belül vissza kell küldenie a rendelt terméket vagy termékeket. Utánvéttel küldött csomag átvétele - az eljárás menete miatt - nem lehetséges. A pénz visszatérítése csak az áru visszaérkezése után lehetséges.

További információk az elállás jogáról:
http://artwebshop.hu/fogyasztoi-tajekoztato

⇑⇑⇑

Szállítás díja

Az Művészellátó webshopon leadott rendelések kiszállításáért az alábbi díjakat kell kifizetni:

Házhozszállítás és PostaPont:
6.000 Ft alatt → 1390 Ft 
6.000 Ft felett → 690 Ft 
12.000 Ft felett → 0 Ft

FOXPOST terminál:
6.000 Ft alatt → 590 Ft 
6.000 Ft felett → 0 Ft

Ausztriába, Szlovákiába, Romániába: 2990 Ft

Árgarancia

Ha egy másik webshopban ugyanazt a hobbyművész terméket alacsonyabb áron tudná megvenni, a különbözetet visszakapja!

Részletek »

Ajándék kupon

A Művészellátó webshopon leadott minden rendeléshez egy 500 Ft értékű kupont kap ajándékba!

Részletek »

Csomagpontok

Ha nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni, vagy szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni, ajánlott csomagpontra rendelnie. A Művészellátó webshopban az alábbi csomagpontokra kérheti a rendelését:

 

ValdorArt online rajztanfolyam: